Ben park yatak aldım. Benle beraber hamile arkadaşlarım hep ahşap aldılar. Hepsi pişman 🤣 ben iki seneye yakın yatırdım şimdi kaldırdım misler gibi küçücük bir çanta oldu bazanın altında duruyo şimdi ikinciye hamileyim doğuma yakın çıkarırım. Benimki yoyko park beşik gayet güzel kullanışlı görüntü olarakta kötü degil daha moderndi. İyikiiii ahşap almamışım
Diyorum. Hemde cocugun kafasını vurma ihtimali vs sifir