anneolmak4 Kızlar 13 haftalık gebeyim bir sonraki kontrolüm 1 ay sonra ilk gebeliğim ve ister istemez tedirgin oluyorum şu an iyi mi acaba vs diye bi sorun olduğunda her şekilde hisseder miyim acaba
catandgirlmom anneolmak4 haha aynıyım gerçekten en son 13 te girmiştim 1 ay sonra dedi 3 hafta dayanabildim bugün 16 da gittim 😂cinsiyetide öğrendim şükür ama yine 1 ay sonraya verildi randevu ayyy bekle ki günler geçsinn inşallah bebişi hissetmeye başlarım
AnneOluyorum35 anneolmak4 bulantımın olması bile rahatlatıyo şuan beni bulantım var hala hamileyim sorun yok hissi 😅 saçma ama öyle geliyo bulantım var diye mutlu oluyorum 😬😬
MaviDeranHazal bilghrz ultrasona ilk aylar çok girilmesinin bebeği kötü etkileyeceğini okumuştum. Bi araştırın isterseniz