Defnem_26 Arkadaşlar boynum da ten rengim koyulasmis kir gibi acaba kir mi dedim kesede atıyorum ama yok ayni iki uc tane kucuk et benide cikti 36 haftalık oldum bu durumu yaşayan var mı doğumdan sonra normale döner umarim😣
Elmalipasta Defnem_26 aynen benimde öyle kaç kere kese attım ama yok boynum çok kilo almış kat izleri de var doğumdan sonra geçer mi biliyorum 🤔
Zehra-11 Defnem_26 ay bende bu sabah fark ettım eşime diyorum benim boynumda kir mi var die 😃😃 kac kese attım bsey yok buhar yapıp kir ise kabarsın diye elimle hafıf hafıf ovdum yine aynı demek ki hamilelikdn 😀