Sevval0308 Tugba_42 valla canım benim doktorum bir ay sonra gel herşey yolunda dedi ayın 3 uydu. Ocağın üçüne kadar nasıl sabredecegim bilmiyorum.bir de bizim acil de bakmıyor Allah korusun bir kanama felan durumu olmadığında.
Tugba_42 Sevval0308 ben zaten az kanamam geldi diye yalan söyleyip gitmiştim canım duramadım stresten öyle baktılar