momssssss Bende 29+2 oldum benimde ilk zamanlarda ve 10 gün öncesinde idrar yolu enfeksiyonum vardı
Ben hiç ilaç kullanmadım endeksiyonum yüksekti biraz ama doktoruma ilaç istemediğimi söyledim çünkü çok şükür 7 aydır hiç ilaç kullanmadım sadece vitaminler vs
Bol bol su iç günde üç lt olsun her seferinde gözün suda olsun ihmal etme sulu gıdalar tüketmek gerek ben çok şükür bol su içerek geçirdim rabbim bidaha göstermesin 🙏