İlk dogumunu sezeryan yapmis birisi olarak burada sezeryan hakkinda yazilanlari okuyunca cok sasiriyorum. Bende normal dogum planlayan ama suyum erken ve fazla geldiginden ayrica vajinal enfeksiyonum oldugundan doktorun normal onermemesyle sezeryana alinan birisiyim yani tamamen aniden alinan😀 ama bana kimse genel mi spinal mi demedi. Daha dogrusu su an ikinci hamileligimde doktor sezeryan olanlara gerekmedikce genel onermedigini soyledi. Ama bana ilkinde sakinlestirici vermisler ve ben hicbir anina sahitlik edemedim bu durumdan da cok memnun kaldim cunku o an nasil bi travma yaratir bilemiyorum kendim icin. O yuzden yazilanlari okuyunca sok icerisinde kaliyorum😀 İkincide de insallah spinal ve yine sakinlestirici isticem cunku miss gibi uyuyorsunuz ve genel anestezi almaya da gerek kalmiyor eger genel dusunenler varsa.. ama dogum sonrasi bas agrisi malesef bende de oldu ama lohusalik doneminin 2 en cok 3haftasina kadar araliklarla diyim