eda-ak Kızlar 18 haftalık gebeyim. Bugün ilk defa çok çarpıntım oldu. Nabzım 127 ye çıktı. Kendimi yoracak veya stres yapacak bir durum da olmadı. Hamilelik döneminde normal mi bu durum ?
Nimetkayseri1438 eda-ak 140 a kadar normal kabul ediyor kardiyoloji. Vücutta kan miktarı arttığı için kalp daha hızlı çalışıyormuş . Bende ritim bozukluğu olduğu halde 140 dan aşağısında ne ilac nede bi müdahale yapılmıyor
Nimetkayseri1438 eda-ak aynen sadece uzun süreli olurdq geçmez giderek artarsa o zaman acil girişi yaptırıp muayene olun EKG çekiyorlar o EKG yi alıp kardiyoloji ye gitmeniz daha iyi olur evde ki tansiyon aletinden olani kardiyoloji kabuk etmiyir