Ben yaşadım canım benim kese vardı içi boştu embriyo oluşmamıştı ama beta 1000 ne kadar yükseldi 4 haftada . Sonradan kendiliğinden kese büzüştü ve düştü . Doktor kürtaj dedi bişeyler söyledi geldim eve kürtaj olmamak için kendiliğinden düştü . Sonrasında 58 gün kanama yaşadım ve ilk adet günü Sonrasında hamile kaldım tabi bu süreç 3 ayı buldu . Şimdi 29 haftalık hamileyim şükür 🤗