Haticebt Bbsrrr 8. Haftamda yoğun kanama sebebiyle kullanmaya başladım 12. Hafta bitene kadar kullanmaya devam ettim
Ceyda76 Bbsrrr tüp bebek transfer oncesı başlayıp üç ay kullandım sonra malıyetlı olduğu için esdegerı olsn uygun olan progesteron yumuşak kapsül fıtıke gectım
Bbsrrr Ceyda76 bende bugün yumurta toplama oldu canım gunde bir kez kullan dedi doktor sizde mı transferdeem önce bir kez kullaniyordunuz
Mrvrntsv Bbsrrr evet transferden önce başladım bi hafta kadar. Gebeliğin 10. Haftasi dahil kullandım sonrasında
Ceyda76 Bbsrrr evet transferden ıkı gün önce fılan başladım 3 ayı doldurana kadar. Akıntısı çok olur tedırgın olma fıtılı koyunca kalkma yarım saat uzan öyle
27ozlem Ben de transfer sonrası kullanmaya başladım 12. Haftaya kadar kullanacaksın dedi doktor. Son kutudayım çok şükür baya bi maliyetli. Değiştirmek istedim ama doktor en iyisinin bu olduğunu söyleyip değiştirmedi.