momlife_7 17 haftalık hamileyim vajinamı sildiğimde turuncu gibi biraz koyumsu bi leke gibi bişey geldi bunun ne olduğunu bilen varmı acaba ? Başına gelen korkmalımıyım ? 🥺
Nazli777 momlife_7 bendede oyle olmuçdu el arasinda erkek cocukda oluyotmuş dediler 2 defe silince oldu sonra gelmedi
1anne2bebek__ momlife_7 ertelemeden acile gidin Allah korusun başka bişey olabilir. Bişey olmasa. İle İçinizde rahat etsin hem
Yigitefemom Kanamanın her türlüsü tehlikelidir gebelikte acile gitmenizde fayda var bian önce gidin bence çok geçmiş olsun
momlife_7 Yigitefemom teşekkürler bir kere geldi ama ağrım falan olmadı aslında of valla korktum ya Allah korusun
momlife_7 1anne2bebek__ hastane çok uzak ya eşimin işi dolasıyla 2 saatlik şehire uzağız 🥺 bi kere geldi dahada gelmedi cok az inşallah bişey olmaz