Kızlar şuan 7 haftalık hamileyim 1 hafta önce doktora gittiğimde bebek hala görünmedi doktor 2 günde bir bit baktırmalı istedi ve sürekli artıyor 6 haftalıkken 30 bin küsürdü boş gebelik değil yolu kesesi görünüyor ama bebek daha görünmüyor dedi endişe ediyorum ama boş gebelik olsa yola kesesi görünmezmiş yolu kesesi var ama bebek neden yok aklım almıyor haftaya gözükür kalk atışlarınıza duyarız dedi dün den için çağırmıştı korkumdan gitmedim biraz daha bekleyip öyle gideceğim ama tüm hamilelik belirtileri var göğüslerim aşırı acıyor mide bulantım kusmam herşey var ilk gebeliğimde ne yaşıyorsam aynısını yaşıyorum sizce bebe küçük diyemi görünmedi başına gelen varmı