Ozlemytncy1 Ameliyattan çıkar çıkmaz bol bol sade kahve için. Türk kahvesi, Nescafe ve bir de bol su tabiki. Yoksa dehşet bir baş ağrısı kalıyor ben en son hastanede serum yemiştim. Evet bol bol yürüyün ama dozunda yapın. Hastanede süreci hem yürüyüp hem dinlenrek geçirirseniz eve çıktığınızda hem dinlenmiş hem yuruyebiliyor olduğunuz için süreç daha kolay geçer. Bir de sütünüz gelmezse stres yapmayın en geç üçüncü gün tam anlamıyla geliyor o zamana kadar bol bol emzirip sağım yapın. İnşallah çok güzel bir süreç gecirirsiniz.