bademlikurabiye_ kızlar bebeğim yeni doğdu ve sarılık bol bol emzirmeye çalışıyorum tavsiyeleriniz var mi başka neler yapabilirim hemen geçmesi için siz nasıl atlattiniz bu durumu
sedamom00 bademlikurabiye_ bol bol emzirirsen bişey olmaz Allah’ın izniyle sık sık emzir belki sütün fazla gelmeye bilir eğer istersen mama da verebilirsin
Ela-123 bademlikurabiye_ sarılıktan dolayı daha çok uyuyorlar. Uyandırmakta zor oluyor emizirdikten sonra enjeksiyon ile mama ya da sütünüzü sağıp verebilirsiniz
bademlikurabiye_ Esraliiii öyle yapıyorum ama artmasından korkuyorum gün geçtikçe daha sarı gibi geliyor gözüme