Sedefim54 Kızlar bebeğim 13 günlük öğlen meme gece mama şeklinde ilerliyoruz 30luk mamayla doymuyor 60lık verebilirsin dedi doktor sizce ağır gelirmi birde 60lık kaç saatte bir veriliyor acil yanıtlar mısınız (Aptamil)
DefCan01 Sedefim54 Arkadaşım da 30 la başladı hem mama hem emzirme oda yetmeyince 60 a çıkardı. Doktorunuz da söylemiş zaten içiniz rahat olsun. Sarılık olmasın duymuyorsa çıkarın 🙃
Elif3453 Her çocuk farklı olur canım kimisi ayına göre az ister kimisi ayına göre çok ister fazla yada eksik yemesinde sakınca yok bende kızıma aptamil kullandım
Sedefim54 DefCan01 evet canım ama kaç saatte bir veriliyor demedi doktor onu merak ediyorum 60lık kaç saatte bir veriliyo
Elif3453 Sedefim54 2 saatte bir besleniyorsa aynı şekil ver bitirdiği sürece sıkıntı yok dokunur diye korkma
DefCan01 Sedefim54 Onu kendi doktorunuza danışın bebekten bebeğe fark var çünkü. Emziriyor önce doymadigini anladığında yapiyor mamayı. Sadece bunu biliyorum.. Sen muhakkak bir doktorla görüş en kısa zamanda🌸