Damla3509 Merhaba hanımlar bugün kasıklarım da çok ağrı var bı geçio tekrar baslio bugün özel bölge için agdaya gitmiştim yürüdüm biraz kasıklarımda ağrı başladı sancı mi sizde yasayan var mı acile gitmeli miyim 38+0 haftadayim bu arada
2022bebeki Damla3509 Ben de bunu karıştırmaktan çok korkuyorum.. Hamileligimin başından beri kasık ağrım var çünkü. Sadece düzenli ağrıların olursa haber ver demişti doktorum sizinki ne sıklıkta
Seherselim Damla3509 bende 35. Haftaya gircem yarın aynı sıkıntım var canım ayakta kalınca yürüyünce kasıklarım ağrıyo bebek kanala yerleştiği için olabilir nst de sancı çıkmıyo çünkü
Damla3509 2022bebeki akşam ustuden beri var ya ağrılarım kasıkta sadece adet ağrısına benzio gibi kasilmamda oluo ara ara dün kontrolüm vardı nst de sancı falan çıkmadı
Damla3509 Seherselim olabilir canim nst de bendede sanci cikmadi dun kontrolde ayin 19una gun verdi dr zaten sali gunu kontrol var tansiyona bagli tansiyon yuksek cikarsa daha once alacak bilemadim bi gecio bi baslio kasiklarimda agri yani
Seherselim Damla3509 geçmiş olsun canım benim sağlıklı sıhhatli kucağına almak nasip olsun inşallah 😘