2prensesannesiiii Zeynoo001 9+2 de neden beta bakıldı ki ? Kalp atışı varsa bebek gelişiyorsa önemi yok bu haftalarda betanın🙏🏻
Zeynoo001 2prensesannesiiii Lekelenmem oldu üç gün önce o yüzden test yaptılar ilk gebeliğim olduğu için neden niye çok anlayamadım sonuç çıkınca sormak istedim sizlere. doktor sadece ultrasona baktı test sonuçları çıkmamıştı kese dışı kanama olmuş dedi
Zeynoo001 Nasibe_34 Evet 6. Haftada gördüm geçen hafta da kalp atışını duydum ama 3 gün önce lekelenme sebebiyle doktora gittim kese dışında kanama olmuş
Nasibe_34 Zeynoo001 anladım sonucun düşük çıkmasında sıkıntı yoktur o zaman genelllikle düşük çıkınca boş gebelik oluyor
2prensesannesiiii Zeynoo001 canım benim de vardı kanama alanım o haftada dr progestan verdi günde 3 kez alıyordum güzelce dinlen çok iş yapma ilişkide yasak drum bu durumda bana öyle demişti şuam 15+6 yim 🙏🏻 Geçmiş olsun bana beta bakılmadı ama
Zeynoo001 2prensesannesiiii Size de çok geçmiş olsun bir daha yaşamazsınız böyle bi durum inşallah. Şu an zaten dediğiniz gibi her şey dikkat ediyorum o durumlara siz de içimi rahatlattınız teşekkür ederim ☺️