Xsare Ellia ay okumadım yan etkilerini ama acaba ondanmı eşime söylesem acile götür diye sanmıyorum hiç 😅 gene buldun bişey dicek evhamlı olduğum için🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ellia Xsare aynı benim kocam gibi 😄😄 istersen böyle abartarak kaşımaya başla kendini biraz korksun sonra eşine ver kağıdı şurayı oku felan de zaten orada da acile gidin yazıyor öyle gitmiş olursunuz canım .
Xsare Ellia son zamanlar da okadar çok acile gittikki ağrı sebebiyle artık herkes bana evhamlı gözüyle bakıyor abartıyorsun gene bişey çıkarttın felan kendi ailem burda olsa işte ama elalem olunca böyle oluyor
Bkmcnkr Xsare bende de kaşıntı var, böbrek genişlemesi var. Kaşıntı elimi sürdüğüm anda kabarıyordu dermotologa gittim gebelik kurdeşeni dedi. Ama ilaç vermedi ılık duş al, kremle vücudu nemli tut , kese vs yapma dedi