Simseknur 10 gün oldu doğum yapalı . Sezeryan sonrası korse ne kullanmalıyım tavsiyelerinizi alabilir miyim
Nimetkayseri1438 Simseknur 😬😬 dikişler iyilesmeden onermiyorlar korse sezeryanda . Ama biraz daha zaman geçtikçe zayıflama taytlarindan alıp kullana bilirsin toparlamaya da yardımcı oluyormuş
mrvak Simseknur ben nedefitin tayt korsesi ile başladım çok da memnunum canım tavsiye ederim doktoruna danıştıysan hemen başla giymeye ben de 10 gün önce sezaryen oldum 2. Günden başladım baya sıkışlaştı şimdiden ☺️
mrvak Simseknur 76 kiloyla L bedenle başladım şu an 68 e indim M bedenle devam ediyorum kilolara göre beden aralığı var sayfasında bulabilirsin ☺️