MerveolakBayram Benim hastanede bir kere yapılıp bantlandı 2. Günü açıp yıkanmam söylendi bir dahada ne pansuman yapıldı nede bantlandı.
MerveolakBayram Yok hayır hiç birşey olmadı bu zaman kadar yapıştırmaydı zaten dikiş felanda alınmadı