Bende normal bebe yağı kullanıyorum özenmedim açıkcası hiç çünkü gerçekten çatlayacaksa çatlıyor ya 🤦🏻♀️🥺 kızımda hiç çatlamadım ama 30 haftalık olduk şimdi oğlumla bu sefer karnım daha gergin ve çatlayacakmışım gibime geliyo 🤦🏻♀️ kaşımamaya dikkat ediyorum ama bakalım