Minikmucizemmm26 melikeyldz_05 5+1 bugün keseyi gördük çok şükür insAllah kalp atışını da duyabiliriz🤲🏼
melikeyldz_05 Minikmucizemmm26 Bende kalp atışını bekliyorum İnşallah Kalp atışını duyarz Kaçıncı haftada gideceksn kalp atışını dinlemeye
Minikmucizemmm26 melikeyldz_05 10 gün sonra gel dedi canım 6+3 te gidicem insAllah sen ne zaman gideceksin
Tugba_42 Gmzctnn merhaba bende 11 haftalığım gebelik belirtileriniz devam ediyor mu göğüs hassasiyetiniz falan var mı
keremalya1724 melikeyldz_05 6+6 da gittim duyduk elhamdülillah ama geç döllenme dedi doktorum bebiş 6+1 gözüktü ultrasonda yani 6+1 de duymuş olduk 😊