Asuttt o kadar tecrübe edemedim daha kızım 3 aylık :) sanırım en ucundaki yerden bahsediyorsunuz. Orası ayaklarını koyup destek olsun diye öyle yapılmış sanırım. En kötü ayakları sallanır aşağı dogru ya bana çok acıtacak bir şeymiş gibi gelmedi ama dediğim gibi o kadar kullanmadığım için yinede bilemiyorum.