Konak-pehli1van Eşrefpaşa hastanesıne son zamanlarda muayeneye gıden oldu mu ? Doğum yaptırılmaya başlandı mı acaba ve ayrıca bu hastanede doğum ucretlı mı yoksa ucretsız mı ?