BFerayeY Merhaba 10.haftadayım .benim kan grubum negatif eşim pozitif .kanuyuşmazlığı iğnesi iki hafta sonra yapılacak .Böyle olan var mı acaba ..??
Leylamehmet Bizde de kan uyuşmazlığı var ama kanama yada düşme olmadığı sürece iğne yapılmayacağını söylediler sadece doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre iğne yapılacak dediler ama her muayenemde kanıma bakıyorlar