Kızlar merhaba nasılsınız 10+1 gebeyim . bugün kahverengi çok açık lekem geldi hemen gittik bebeğin keyfi yerinde ancak kan uyuşmazlığı iğnesi vuralım ve progesteron başlansın dendi fitil verdiler. Eve geldiğimde silinince açık kırmızı belli belirsiz bir şey geldi hala kahverengi leke var benzer durum yaşayan varmı çok endişeliyim 🥺