Mervegc Dolgumda bi sıkıntı var kenari kirilmis gibi aslinda küçük bir sey ama cok agri yapiyor ara ara. 21 haftalık hamileyim . Bi islem yapılabiliyor mu yaptiran var mi?
Edafmo Mervegc ben 23. Haftamda dolgum ve dişimin kenarı kırıldığı için azı dişimi çektirdim. Kadın doğum doktorum ve dişçinin onayıyla
hemsireacemianne Mervegc ben gebeliğin ilk haftasında implant tedavim vardı onu tamamladım .ama prilocsuz ilaçsiz yani uyusturulmadan . Doktorunuza sorun sorun olmazsa nerden olmasin
Mervegc hemsireacemianne randevumda sorayim o zaman bi doktoruma dayanirim diye düşündüm ama cok agriyor artık