Betulhdvrd canım ben kullanıyorum onu. Birkaç kere kullandım. Ben lekenin üzerine biraz döküp lekeye yediriyorum onu, sonrasında kaynar suyun içinde bekletiyorum. Su ılıdıkça git gel çitiliyorum lekeelri. Yıllar öncesinin lekeleri bile çıktı beyazlardan. Sonrasında makineye atıp normal sıvı deterjanla yıkadım.