Gercekgulbahar Yeni doğan için kaç beden kıyafet alınmalı hepsi yenidogan olmasımı gerek üst bedenlerde alınmalımı?
Masal07_ Ben 0-3 3-6 ay karışık alıyorum şu anlık karışık alıyorum nişanda doğacağı için geçiş dönemi oluyor ondan 3-6 ayları da yazlık alıyorum.
Tusami Masal07_ benimde nisanda doğacak inşallah, hava tam geçiş dönemi, kış olsa kalın yaz olsa ince giydirirsinde, Nisan da nasıl giydireceğiz 🤷🏻♀️Orta incelikte pamuklu tulum zıbın almak lazım sanırım
Maysaamoms5 Tusami bende aynı şekilde ya merak ediyorummm aldıklarım ince kollu hep kalın hiç bişi almadım 6 aylıklar tam yazlık mı alınmalı acaba
nur34_ Maysaamoms5 bende bunu dusundum istanbulda oturuyorum nisanda burasi yine soguk oldugu icin uzun kollu bide ozellikle fitilli takimlar aldim
Maysaamoms5 nur34_ aynen bende kuzum yaza felan denk geliyor diye yenidoğana kısa kollu felan giydirilmez ya ☺️muhakkak soğuk olacaktır
nur34_ Maysaamoms5 bende uzun kollu yumusak penye seyler aldim bir kac takimda 0,6 arasi alicm yeterli hem kollu hemde fitilli kumas sectim nisana mayisa en uygun onlar cunku
Maysaamoms5 nur34_ kaç aylık aldınız aldıklarınızı ben 3 ay ve 3-6 aldım 10 adet takım aldım daha 😬 halen hiç bir şeyi yok kızımın yavaş yavaş alıcam önce kaba şeyleri aldım çünkü
nur34_ Maysaamoms5 yenidogan bolumunden bir kac adet zibin aldim bende yenj basladim hazirliklara cinsiyeti bekledim hastane cikisi alicm belki iki paket belki bir bir kac zibin daha alicm bir kac adette tulum uc dort adette normal 06 ay arasj aldim tulumlarda 0,6 ay arasi kendi kendime arastirip liste yaptim onlari alicam yeterli dogumdan sonra hemen buyurse zaten yine alinir zor degil fazla almicam ben herseyde 4 5 adet olsun yeterli
BbabyMom Bnmde doğum nisanda o yüzden yenidoğan olarak uzun kollu aldım 3.6ay olarak da kısa ınce şeyler alırım ams ona acele edmıyorum sezonu gelınce daha güzel şeyler çıkar