Kızlar o kadar sinirli ve yorgun ve üzgünüm kiiii😑🥴🥺 biliyorsunuz dün sabah kontrolde 3 cm açıklık var yürü acikligin ilerlesin falan dedi doktor. Sonra acilden giriş yap dedi. Bende küçük bebeğim olduğu için eve geldim kaynansmlar geldi kızıma bakacaklar falan. Wma ben hem uykusuz hemde çok yorgundum zaten. 3 saatlik uykuyla gittim sabah hastaneye. Neyse ben çıktım dışarı yürüdüm eşimle 3 saat falan. Evde de hep ayakta gezdim. Sonra Meryem Ana otunu suya koyduk eşim duasını okudu. Ya Allah dedik gittik hastaneye. Ben artık gelicek diye seviniyorum. Bir baktım doktor muayene etti. Diyor ki açıklık değil bu önceki doğumdan kalma. Ay öyle sinir oldum ki. Birde sabah ki doktora söyleniyor. Hastane bomboş resmen. He konuşturuyor nede başka birsey. Nst çekil gel konuşuruz dedi çekildim konuşmaya fırsat bile vermeden busey yok eve git dedi. Ya o kadar canım sıkıldı ki artık Allah’a havale edip çıktım ordan. Ama cidden hakkımı helal etmiyorum ya boşu boşuna o kadar yoruldum ki. Birde sabahki doktora söyleniyorlar. Yani eğer sabahki doktor iyi bir doktor değilse devlet nasıl bünyesinde barındırıyor anlamış değilim. Önceki doğumdan nasıl 3 cm açıklık kalır anlamış değilim cidden. Böyle birsey mümkün mü?
Daha da dogurmam haberiniz olsun. Gelirse yastık koycam bacak arama izin vermiycrm doğurmaktan vazgeçtim. Aşırı yorgunum yahu 🥲🥲