Gokce-98 symozdag kafamı kaldıramıyorum 2 gündür bol sıvı tüket dedi doktorlar ama tüketsem ne geri istifra ediyorum bi anlamı kalmıyor
symozdag Gokce-98 benim genzim kapalı acayip baş ağrısı kulak tıkanıklığı Boğaz ağrısı var, aşırı halsizlik bulantım zaten var prilam kullandığım için bulantım geçiyor
Gokce-98 symozdag prilam bende de var ilk 2 ayda içmiştim sonra bulantım yok diye bırakmıştım olmazsa bende içeyim bi kaç gün
Deren06 Bende bogaz ağrısı grip olmuştum 2.ayda gebeliğin nane limon içtim sabah akşam bide boğazımı sarıp uyudum iyi geldi
Deren06 Gokce-98 eğer evde nebulizator varsa serum fizyolojik koyun içine buhari burnunuza ve boğazınıza iyi gelecek
Gokce-98 Senos07_ çok geçmiş olsun ben günde 1 2 bardak limonlu ballı su içtim tansiyon sıkıntınız yoksa deneyebilirsiniz. 3 gündür çok kötüydüm bugün biraz daha iyiyim…