baby3_ valla bende elimden geldiği kadar sola yatıyorum ama uyurken ister istemez bi bakıyorum sağa dönmüşüm bi bakıyorum sırt üstü yatmışım. Ama korkmuyorum vücut kendi kendine dönüyor bununla alakalı doktor kağan kocatepenin çok güzel rahatlatıcı videosu var onu izlemeni tavsiye ederim. İlk gebeliğimde de hiç öyle aman sürekli sola yatıyım diye kendimi kasmadım şok şükür 2.5 yaşında sağlıklı bir oğlum var şimdi ikinciyi bekliyorum