Ben 12 +6 sonunda yoğun bir kanama geçirdim bugunbtam bunhafta oldu 2 hu hastene yattım çıktım şuan kahverengi şekilde devam ediyor kanama alanları oluşmuş dr o akip gidecek yapcak bişey yok dedi korkuyorum acaba bunhaftalardan kanaması olup gebeliği sağlıkla ilerleyen var mi