Hurin ben de 27.haftadayım bebeğim 710 gr :( günde 4 kere Alfamet kullanıyorum ona rağmen en düşük 13/8 falan oluyor maalesef.. 21.haftadan beri tansiyon takibi yapıyorum mecbur , tansiyon direkt bebek gelişimini etkiliyor ileriye dönük problemler olacak diye korkuyorum. Bize doktorumuz istirahat , bol proteinli beslenme önerdi. Sizin doktorunuzun farklı bir önerisi oldu mu?