Kızlar ödemim falan yok tansiyonumda normal hiç yüksek çıkmadı, ama şu 1 aydır etrafımda sinekler uçuşuyormuş gibi oluyor bakıyorum hiç bi sinek yok. Birde idrarımda ufak köpürme (baloncuk) gördüm sizce protein kaçağımı 36 haftalığım Hareketlerinde de azalma var bebeğin