momysss Kızlar kaç seferdir post açıyorum yazan yok bebeğimin kalbinde sorun varmış bağırsakta parlaklık ve ense kalınlığında artış bizim gibi olan yokmu lütfen destek istiyorum😢 pskilojim yerle bir
Sare_34- momysss perinatologa muayene olun en dogru bilgiyi o verecektir radyolog o kadar bilgili olmaz bence
momysss ArvenMom doktor beni radyologun yanına götürdü diğer sorunları birlikte tespit ettiler ve başka doktora da yönlendirdi şuan 15 haftalığım pazartesi yönlendirdiği doktora gidicez
Sureyya1 momysss onemli olan 12. Haftadaki olculer degilmi ben anlamadimki hem diyilar 12 haftada bakilir hem size 15te artmis diyolar
momysss Sureyya1 bende anlamadım ikili testte herhangi bir sorun yok dendi risk yokmuş ama kalbinde ki kapakta bi sorun varmış sanırım net olarak bilmiyorum oda olunca herşeyine tekrardan baktı
Melek6588 ArvenMom benim doktoruma dedjm benim bebeğim sağlıklı denildi şuan her sorun çıktı bana dedi ki biz ultrosyonda herşeyi görmüyoruz dedi
momysss 1Ada1 bi kapağı yokmuş doğduktan sonra balon takılır dedi ama 15. Hafta bu tanı için erken değilmi
Esraliiii Sare_34- radyolog asırı detaylı bakıyor eger özelde kızımın parmak bogumlarına kadar gördüm her Prag en ayrıntılı sekılde tek tek anlatıyor canım
momysss Sare_34- pazartesi gideceğim ama 15. Haftadayım bişeyler için çok erken değilmi bu haftadan canımı okadsr sıktılar ki:(