Bnmv-1 Kızlar ödemim falan yok tansiyonumda normal hiç yüksek çıkmadı, ama şu 1 aydır etrafımda sinekler uçuşuyormuş gibi oluyor bakıyorum hiç bi sinek yok. Birde idrarımda ufak köpürme (baloncuk) gördüm sizce protein kaçağımı 36 haftalığım
Esra6061 Bnmv-1 şaka gibi yok artık protein kaçağı içim 24 saat idrar toplayıp tahlil yapılması gerekiyor başka türlü hemde senin yazdığın gibi saçma sapan bir şekilde olmuyor
Sedamete Bnmv-1 en yakın zamanda idrar tahlili ver canım ama idrarda protein çıksa bile bu tek başına yetmiyormuş tansiyonda 14/9 olunca gebelik zehirlenmesi deniyormuş benim idrarda protein kaçağı çıktı ama tansiyondan dolayı bir şey yapmıyorlar
Bnmv-1 Sedamete tedavi olarak ne uyguluyorlar ben normal doğum istiyorum acaba yapabilirmiyim bebeğime birşey olmasından korkuyorum
Sedamete Bnmv-1 en iyi tedavi doğummuş ama tansiyon ilacı veriliyormuş çok yüksek ve düşmüyorsa her şeye rağmen doğum başlatılıyotmuş canım yoksa anne ve bebek için tehlike
Esra6061 Yani şiddetli ödem yüksek tansiyon ilaca rağmen düşmüyorsa hemen 24 saatlik idrar tahlili sonra karar kaçak düşükse ellerinden geleni yapıyorlar hafta ilerlesin diye ama bi yerden sonra direk alıyorlar o sinek uçuşması son radde artık anlıyorsun bişeyler olduğunu bunların hepsi olması lazım
Bnmv-1 Esra6061 tansiyon falan yokta idrarın köpüklü olması falan dikkatimi çekti tahlillerde çıkmıyordu birşey doktor hiç 24 saatlik idrar toplatmadı ben yarın sağlık ocağına gidip tahlil vericem salı günüde randevum var doktorumla görüşücem
Esra6061 Bnmv-1 protein kaçağı sağlık ocağının değil hastanenin normal tahlilinde bile çıkmaz ayrıca idrar asittir köpürür
Sedamete Esra6061 çıkıyor canım ben kontrolümde normal idrar ve kan verdim oradan anladılar protein kaçağı var çok büyük ihtimal diyip 24saatlik idrara baktılar netleştirdiler
Esra6061 Bnmv-1 bence bi sıkıntı yok sende için rahat olsun ben hamileliğin yarısını bunlarla uğraşarak geçirdiğim için uzman oldum nerdeyse :)