Hiradefne canım 32. Haftada izin hakkın doğuyor otomatik sana bağlı olarak 37. Haftada iste mecburi zorunlu iznin oluyor sen istemesende . İşine devam edeceksen 32. Haftanın içinde doktorundan çalışabilir raporu alıyorsun .
ama etmiceksen çalışamaz raporu alıyorsun.
Özel kurumda mısın ne is yapıyorsun