Merhaba sevgili anneler. Bugün sabah şeker yüklemem vardı.İdrar tahlili de isteyeceklerini tahmin edemediğim için yapıp gittim. Orda da tahlil istediler tuvaletim olmadığı için aç karna bir an önce yap tuvaletinl yüklemeye başlamamız gerek çok aç kalma dedikleri için birden 2 litreye yakın su içtim. Sonrasında tabi feci şekilde kustum. Toparlanınca bir an önce bitirin şu testi dedim yeniden o içeceği içtim tabi saat bu arada 11 oldu. O içeceği içip ilk kanı verdikten sonra bir saat geçti 2. Kanı vermeye giderken gözüm karardı bayıldım ve yine kustum olan içeceği çıkardım. Tabi yükleme yalan oldu pazartesiye kaldı. Şimdi pazartesi de aynı şey olur diye korkuyorum. Bu durumu yaşayan var mı yoksa ben çok aç kaldığım için mi oldu acaba? Pazartesi sabah erkenden gidip versem yüklemeyi bu kadar sorun yaşamam umarım. Bu konuda deneyimi veya bilgisi olan,tavsiyesi olan yazabilir mi ?