Ayse_Nuryusuf01 Kızlar 2-3 gündür midem bulanıyor ama bugün aşırı bir bulantı var. Midem ağzımda her an kusacak gibiyim bir yazıda okumuştum son aylarda açılma oldukça mide bulantısı olur diye sizce öyle bir şey mi 39+0 haftalık hamileyim
Cdem21 Ayse_Nuryusuf01 benimde aşırı oluyor doktoruma sordum bebek kafasını Rahime dayandıkça bulantı kusma yapar dedi
Cgdm34 Ayse_Nuryusuf01 aynen canım dogru bıde bebek asagıya ındıkce mıde bulantısı ıstahsızlıkolur bende de olmustı halada devam ediyor🤦🏻♀️🤦🏻♀️ama bende ne gelen var ne gıden vsr
Cgdm34 Ayse_Nuryusuf01 39+4 teyım doktprum mıde bulantısını normal dedı cunku dogum vaktı geldı artık 😂😂😂😂ama bızde gelem gıden yok
Ayse_Nuryusuf01 1prensannesi2312 Allah hepimizin yardımcısı olsun nazlı çıktı bu sene bebekler bizimkinin cinsiyeti kız sizlerinki ne