Bende kasılma veya sancı yok ya da var da ben mi farkında değilim bilmiyorum 😔 en son salı kontrol vardı nst de de hiç sancı çıkmadı, sadece bebek inanılmaz hareketliydi dün akşam 2 3 saat falan neredeyse aralıksız hareket etti sabah da pembe akıntı oldu işte şimdi devam ediyor pembe - kahverengi akıntı