Zuhrezuhre Kızlar iyi akşamlar bir kaç zamandır doğal kürleri araştırıyorum ve bugün bal tarçın ve çörek otu kürünü duydum, deneyen bu yolla hamile kalan hanımların ya da bu konuyla alakalı bir bilgisi olanların her türlü desteğine ihtiyacım var 🌸🌸
ICY Zuhrezuhre Merhaba ben bu ay denedim bu kürü. -10 yemek kaşığı bal -10 tatlı kaşığı çörekotu -10 çay kaşığı tarçın Bu malzemeleri cam kavanozda birleştirdim. Adetin 2.gününden itibaren 12. Güne kadar tükettim. Sabah ve akşam 1 tatlı kaşığı olarak. Aç tüketilirse daha iyi oluyor. Yemeklerden yarım saat önce. Ama ben bazen yemeklerden 1.5-2 saat sonra tükettim. Aç karna bazen mide bulantısı yapabiliyor tatlı olduğu için. Bir de çörekotunu dişinizle iyice ezerek yerseniz daha faydalı olur 🤲🏻
ICY Zuhrezuhre Hamile kaldım mı bilmiyorum. Yumurtlama üzerinden 14 gün geçti test yaptım negatif çıktı. Bat 12’si normalde. Dün ve bugün lekelenme oldu. Devamı gelir mi regl olur muyum bilmiyorum. Eğer bu kürü denerseniz inşallah şifa olur size hayırlı haberler alırsınız 🤲🏻🕊️