Esractlymn Kızlar 30. Haftamdayım ve yine grip oldum aşırı zorluyor hamileyken geçmesi için öneriniz var mı 🙄 taze zencefil bal süt muz yapsam zararlı olur mu içeniniz var mı 🙄
segah06 Esractlymn haftamızda bir aynıyız. Bende ekstradan burun tıkanıklığı ve ateş var. Canım doktorum 6 saate 1 parol içmemi ve bol sıvı tüketmemi söyledi
Sevimefealp Bende bunun için girim bakim yazan varmı dedim bütün etlerim acıyo parol içtim banamısın demedi üstelik 3 yaşında oğlum var oda hasta sürekli ağlıyo napıcam şaşırdım
Esractlymn segah06 bende de burun tıkanıklığı var ve gece aşırı zorluyo ilaç kullanmıyorum ama böyle doğal şeyler yapsam zararlı mı bilmiyorum 🤷♀️