Hazalaskin Minigim38 canım başvurusu kabul edilenler diye biliyorum ben aydındayım bizde başvuru yaptık henüz başvurumuzun sonucunu bile öğrenemedik
Hazalaskin Minigim38 bide bende sana şey sorucam nerden biliyoruz mesaj mı geliyor yoksa e devletten bakınca mı görüyoruz yani başvuru kabulü için
Minigim38 Hazalaskin ya googleden listeyi indirdim ama buraya atamıyorum kopyalama yapamadığım için isterseniz isminizi söyleyin bakabilirim
Minigim38 Hazalaskin googleden bakmıştım liste çıktı atamıyorum sıze ama isminizi söylerseniz bakabilirim
Pamugum02 Bu tokinin ödemeleri cikar cikmaz mi basliycak kizlar yoksa oturmaya basladgmzda mi basliycak. Bu kısmı cok mrk ediyorum bilgisi olan varmidir
Hazalaskin Pamugum02 çıkınca başlıyor canım henüz oturmadan babamlar da 12 sene önce ev aldı TOKİ’den o şekilde ödemiştik tabi onların 10 yıllıktı ödeme planı
Pamugum02 Hazalaskin cikinca baslamasi cok sacma degilmi ama yaaa hem kira ödeyip hem toki nasıl ödenir,oturmaya baslangda ödemelerin başlaması gerekir mantkli olarak