Arkadaşlar selam ; atasaydan bileklik aldım kasım 27 sinde 2 kere müşteri hizmetleri işe görüştüm hazırlık aşamasında diyor ne gibi hazırlık anlıyamadım
Sonra bi baktım internete biçok insan şikayet oluşturmuş
Ürünleri gelmemiş
İptal ettiklerindede ücretleri yatmamış
Böyle bir durum yaşayan var mı ya