Zeynepelizada 18 haftalık hamileyim bir aydır reflü şikayeti yaşıyorum boğazımda sürekli bir şey takılı hissi var ne yapsam gitmiyor sanki bir şey orda takılıp kalmış gibi bir his benimle aynı durumu yaşayanlar var mı
Remziye2121 Zeynepelizada daha doğum yapmadım cnm ilaç kollaniyorum dengede tutmaya çalışıyor dokturum
Remziye2121 Zeynepelizada benim çok yükselmişti baya kötü dum o haftalar da olmuştu benimde her hafta gidiyor dum çoğu zaman kontrole cnm şükür şimdi eskiye göre iyi .Çarşamba günü yine kontrolüm var gidecem sunuclarim ve ultrason sunuclari çıkacak .
Zeynepelizada Remziye2121 geçmiş olsun benim doktorum reflüden olduğunu söyledi ilaç verdi ama kullanmaya korkuyorum
Remziye2121 Zeynepelizada sağol canım kadın doğum dokturuna göster o sana soyler kollanman gerekirmi diye ihmal etme bence