Kızlar 35+2 yim bugün yine kasılmalarım çıktı nst de 20 dakika da bir 100 e cıkıyor doktor serum bağladı normale döndü ama çatıya baktı yumuşama var aşa inmiş çocuk dedi. Biraz aceleci duruyor sürekli yat dedi. Böyle olupta erken doğum yapan veya gününde gelen var mı? Korktum açıkçası