Hifabebekk ilk 6ay ben vermedim sağlık ocaklarının kapısında dahi anne sütü yeterli diye panolar var. Siz yenidoğan bebeğe verirseniz süt yerine midesi su ile dolacak inan 1 kaşık bile onun midesini yıkar. Ancak 3 aydan sonra veren çok gördüm. Ama emmeye ya da mamaya alışmış midesi belli oranda büyümüş bebekler. Özetle siz vermeyin lütfen