Mirayhilal1 Nurbost benimde geçen kontrolde önden gidiyor demişti bu sefer gittik haftasına dönmüş dedi
Mirayhilal1 Nurbost ama bende kilolu bebek istiyorum etrafımda herkes kilolu bebek bakımı daha kolay diyo :)
Nurbost Mirayhilal1 evet öyle diyolar ama kilolu bebeğin de doğumu zor oluyor canım en iyisi sağlıkla gelmeleri. Ve kız erkek farkı da oluyor kilo da benimki erkek
Mirayhilal1 Mystery76 hadi ya ben 27+5 de gittim 1142 grm 35cm di iyi dedi bence seninkine iyi neden öyle dedi acaba doktorun
Mirayhilal1 Nurbost tabiki öncelik sağlıklı olmaları ama ilk annelik olunca bi korku oluyor küçük bebek zor olur diye :)
Mystery76 Mirayhilal1 ben birden fazla doktora gittim canım bu boy kısalığı için Down sendromu bile olabilir dediler fetal dna testi yaptırdım temiz çıktı şükür doktorum korkulacak birşey yok sadece minyon bir bebek dedi
Mirayhilal1 Mystery76 hadi ya bizim doktorumuz gayet sağlıklı dedi doktordan doktora değişiyor demekki
Beyza038 busragundogan3437 biz 23+5. Haftada muayeneye gittik 32 cm dedi sizin o haftalardaki boyunu hatirliyormusunuz aceba?
busragundogan3437 Beyza038 suan 32 haftalık 1900 43 cm 28 haftalıkken gittiğimde 1300 42cm demisti ondan oncesini 23 haftaliken 690 gr demişti