Hazalsa Merhaba arkadaşlar. 21 haftalık oldum bazen çok fazla akıntım oluyor ama su gibi aynı. koku yok kaşıntı yok. Aranızda hiç yaşayan oldu mu. Yorulduğumda yürüdüğümde daha çok artıyor.
Hazalsa yagizegemom beyaz akıntı normal diyorlar. Ultrasonda da bir sıkıntı görülmedi normaldir umarım bu yaşadığımız
Hazalsa Tugce-1- teşekkür ederim gerçekten içim rahatladı sadece bende olan birşey değil demekki dediğin gibi normal.
Tugce-1- Hazalsa icini ferah tut canım bende hem kan verdim hem idrar kültürü temiz cıktı rahim büyüyor ondan dolayı ıslaklık oluyor normal
zehracal Hazalsa Ben de de su gibi akıntı olmuştu doktora sorduğumda normal demişti rahim büyüyor muş