Kızlar benimkinde 2. Gebeligifm ama ilk gebelikte suyum geldiği için ben hiç anlamadım böyle şeyleri bu hamileligim zaten çok farklı geçiyor geçen cuma cati muaynesi olmuştum 2 cm acilma vardı bu cuma da oldum 3 cm dedi ama benim dünden beri kanama ve lekelenmelerim var normal dedi doktor ama vajende agri kasiklarda agri bel de kalcqlarimda baldirlarima vuruyor agri ama sürekliliği yok her diyorum dogum ağrıları geldi ilerleyen saatlerde kesiliyor mesela şuan alt tarafım kopuyor sanki belimde giren çıkan agri var ama düzensiz ben ne yapicam yada benim gibi olan varmi